סבלים

סבלים מקצוענים לכל מטרה

תחום פריקת המכולות הינו תחום מאוד רגיש, הדורש שילוב בין כוח אדם מקצועי לבין ציוד מתקדם. הסבלים הם אחד מהמרכיבים העיקריים לביצוע המשימה על הצד הטוב ביותר ולשמירה על תכולת המכולה בשלמותה. חברת א.ד שיפר שמה דגש על המקצועיות של העובדים, מתוך הבנת משמעות הביצוע שלהם. א.ד שיפר מספקת ללקוחותיה שירות מהשורה הראשונה, אנשי מקצועי מהמובילים בתחומם ושירות לקוחות אדיב וזמין מסביב לשעון, כולל סבלים לפי שעה.

א.ד שיפר מספקת ללקוחותיה שירות מהשורה הראשונה, אנשי מקצועי מהמובילים בתחומם ושירות לקוחות אדיב וזמין מסביב לשעון.

למה לא מבצעים סבלות לבדכם?

שירותי סבלות אינם עניין של מה בכך, ויש מספר נקודות חשובות אליהן יש לשים לב לפני שבוחרים שירותי סבלות למטרות שונות. כעת נעמוד על הדברים החשובים ביותר שעליכם לדעת, כך שתוכלו להבטיח שעשיתם את הבחירות הנכונות ביותר.

ביצוע סבלות לבד ללא הכשרה מתאימה הינו מסוכן ואינו מומלץ. ראשית, ידוע לכל שהרמת מטענים כבדים כמו מכולות אינו בריא לגב ולגוף האדם. אולם מעבר לכך לסבלות דרוש תו תקן. למשל במקרה של העברת או פיזור פסולת מסוכנת – ישנם חוקים וכללים ברורים לפיהם יש לפעול. פיזור פסולת מסוכנת ללא תו תקן, שלא באתר מורשה או בצורה מרושלת הינה מסוכנת ואינה חוקית. 

מעבר לאי הציות לחוק, פיזור פסולת או פירוק שלא לפי התו עלול לגרור קנסות ועונשים. ולכן חשוב להיעזר בשירותי סבלים מקצועיים המעורים בחוקים, שעברו הכשרה ונושאים את כלל האישורים הדרושים.

סבלים של א.ד שיפר בעבודה

חשיבותם של סבלים לפריקת מכולות

הליך השינוע מבוסס על כמה שלבים עיקריים, אשר על כל אחד מהם להתבצע על פי הספר. לאחר שהמכולה עוברת את המסע הימי הארוך ממדינת המוצא שלהם, השלב הבא הוא פריקת המכולה המתבצעת על ידי סבלים מקצועיים. בשלב הזה על הסבלים להבין את תכולת המכולה, על פי הרשימה החיצונית ולנהוג בתכולה בהתאם. תכולה רגישה או שבירה תקבל יחס שונה מתכולה של ביגוד ופריטים דומים, במטרה ברורה שלא לגרום לה ולו את הנזק הקטן ביותר.

לצערינו, לא כל החברות המציעות שירות סבלים בישראל אכן מקפידות על הכללים הדי בסיסיים האלו. אנחנו רואים יותר ויותר אנשים ובעלי עסקים שמגיעים אלינו עם חששות כיוון שסבלים ששירתו אותם קודם לכן הקלו ראש בתהליך פריקת הסחורה שלהם, והיא הגיעה אליהם פגומה או אפילו חסרה. תרחישים אלו כרוכים כמעט תמיד בהוצאות כספיות גבוהות, בשיבוש שגרת העבודה של החברה או אפילו בפגיעה אנושה בתדמית שלה. מדובר במצב מצער בעקבות חוסר מקצועיות, שלא אמור לקרות כלל. בכל הקשור בפריקת מכולות יש לקחת אחריות מלאה על המתרחש כל הדרך אל היעד, ולפעול בהתאם. זה בדיוק מה שאנחנו עושים.

הבנת המשמעות והחשיבות של אותן סחורות היא המפתח להצלחת פריקת המכולות בצורה הטובה ביותר. אנחנו מודעים לעובדה שהמכולות המגיעות אלינו יכולות להיות מלאות בכל טוב, והן גם שוות הרבה מאוד כסף עבור המזמינים. לכן יש צורך בהגדלת ראש של העובדים והמנהלים ומקצועיות מקסימלית.

מתי משתמשים בסבלים?

סבלים משמשים במסגרות ובתעשיות שונות בהן יש צורך בעבודת כפיים, סיוע בנשיאה או הובלת סחורות או מתן שירות לקוחות. להלן כמה מצבים נפוצים שבהם יש צורך בסבלים:

  • מפעלים מסחריים: קניונים גדולים, מרכזי כנסים ואולמות תערוכות עשויים להעסיק סבלים כדי לסייע למבקרים בביצוע הרכישות שלהם, לספק מידע על המתקנים ולעזור בפניות כלליות.
  • בנייני מגורים: חלק מבנייני מגורים או מתחמי דירות יוקרתיים מעסיקים סבלים כדי לסייע לדיירים בהעברת רהיטים או חפצים כבדים, טיפול במשלוחים ושמירה על ניקיון באזורים משותפים.
  • אירועים: סבלים נוכחים לעיתים קרובות במקומות אירועים כמו אצטדיונים, אולמות קונצרטים או מרכזי כנסים. הם מסייעים בהקמת אירועים, ועוזרים למציגים או לספקים בהובלת הציוד שלהם.

סבלים לפי שעה

בנוסף לפרוייקטים גדולים שאנו עושים בשגרה, כאשר דרושים סבלים  S.O.S – אנו מספקים שירותים של סבלים לפי שעה.

הצוותים המקצועיים שלנו מגיעים לכל רחבי הארץ בהתאם לזמינות ותיאום מראש, והמחיר משתנה בהתאם למטרה – סבלים לפריקת מכולות, סבלים לאירועים ועוד, שהרי הציוד הדרוש וההיערכות לכל אירוע היא שונה – לעיתים עגלת סבלים מתקפלת תספיק, אולם באירועים מורכבים יותר נאלץ להיערך בהתאם עם ציוד מתקדם.

מה חשוב שתבדקו לפני סגירת שירותי סבלים

טרם סגירת שירותי סבלים חשוב כאמור לבדוק שבידי חברת הסבלות כלל האישורים הדרושים. מעבר לכך מומלץ לבדוק ביקורות גולשים ולקוחות על החברה, או כתבות מפרגנות ברחבי הרשת. פריקת מכולות למשל הינה עסק רגיש, משום שהמטען הפנימי יכול להיות יקר בערך ובכסף. לכן, תרצו להבטיח שהחברה מולה תעבדו מספקת שירות מקצועי ואמין.

מעבר לכך טרם הזמנת שירותי סבלות מומלץ לבדוק את טווח המחירים הנהוג ולהשוות מחירים. המחיר צריך להיות תואם לדרישותכם, וכמובן יכול להשתנות בהתאם לשירות המבוקש – מספר המכולות שיש להעביר, כמות הפסולת שיש לפנות וכו'.

קריטריון נוסף שמומלץ לשים אליו לב הוא אדיבות אנשי המקצוע והעובדים. כמו בכל הזמנת בעל מקצוע, נעים הרבה יותר לעבוד מול אנשים אדיבים ואנושיים – וכך גם עולה הסיכוי שנפנה אליהם שוב שוב בעת הצורך.

שירותי הסבלות של א.ד שיפר

שירותי סבלות - הסבלים של א.ד שיפר

החברה שמה דגש על כוח אדם איכותי ומקצועי. כל מכולה שעוברת על ידינו – אנחנו ניקח אותה במלוא הרצינות, ממש כאילו הייתה המכולה שלנו וממש כאילו כל פריט בה שוון הון תועפות. כמו גם הארגזים של תכולת הדירה הישנה, שיגעו בבטחה אל הדירה החדשה וכו'.

אנחנו מספקים לכם אך ורק כוח אדם מהשורה הראשונה בישראל. הסבלים שלנו עוברים באופן תדיר הכשרות, בדיקות ובקרת איכות על עבודתם כחלק משירות סבלים. מדובר בעבודה הדורשת מאמץ גופני, עבודה בכל אקלים או בכל אזור על מפת ישראל וגם חשיבה מהירה, הקפדה על תקנות וכישורים ארגוניים.

שירותים שיכולים לעניין אתכם

למה כדאי לכם להזמין שירותי סבלים אצלנו

אנו מציעים מספר רב של שירותי סבלות, ברמה המקצועית ביותר: גיור מוצרים, סבלות באתרי בניה, פריקת מכולות, כוח אדם פיזי לעבודות סבלות, הדבקת מדבקות על מוצרים (לייבלינג), סידור מחסנים, שירותי עיטוף, מלקטים, שירות מלגזנים, פרישת משאיות סחורה או מטען ועוד ועוד. 

מעבר לשירותים הרבים שאנו מספקים, אנשי המקצוע שלנו הינם בעלי ותק רב וניסיון עשיר בכל הקשור לסבלות.

אצלנו יש חשיבות רבה ליחסי האנוש והמקצועיות – מעבר לעבודה המדויקת והמסודרת, חשוב לנו לדייק בזמנים ולתת תחושת אמון לכל לקוח ולקוח. 

בראש ובראשונה ומעל הכל – אנו לא מתפשרים בנושאי בטיחות. אנו עובדים לפי התקן המחמיר ביותר ומכשירים את אנשי המקצוע שלנו לעבוד בצורה הבטוחה ביותר, תחת נהלים מוגדרים ותוך פיקוח בכיר מתמיד. 

אנו עובדים בפריסה ארצית ובכל רחבי הארץ. 

מזמינים אתכם ליצור קשר לטובת קבלת מידע נוסף והזמנת שירותי סבלות. נשמח לעמוד לשירותכם!

שאלות נפוצות

חברת א.ד שיפר עובדת בפריסה ארצית ומגיעה לכל חלקי הארץ ומספקת שירותי פריקת מכולות, שירותי מלקטים,סבלות וסבלים באתרי בניה ושירותי מיקור חוץ.

שירות פריקת מכולות נקבע לפי מספר פרמטרים שנציג החברה יבדוק מולכם.

המחיר נקבע לפי הנתונים המסופקים לנציג החברה: אודות המכולה (גודל המכולה, סוג הסחורה) האם יש צורך מיון סחורה במידה וכן כמה סוגים של מיונים נדרשים, תנאי שטח האם יש רמפה או מלגזה? האם יש צורך בשינוע למחסן.

כן ברשותינו רישיון קבלן כוח אדם ממשרד הכלכלה והרווחה על פי חוק.

כן לחברת א.ד שיפר יש את כלל הביטוחים הרלוונטים עבור השירותים שהיא מספקת.

 כן יש לנו מערך הסעות וצי רכבים אשר דואג לשנע את העובדים לכלל הלקוחות בבטיחות ובזמן שהוגדר.

צרו איתנו קשר

כתובתנו

דוד סחרוב 18, ראשון לציון

פקס

03-6033365

ייעוץ בוואטסאפ